משלוחים והחזרות - עיונה

עגלת קניות

close
  • אין מוצרים בסל הקניות.

מדיניות משלוחים והחזרות

סטודיו עיונה מספק ללקוחותיו שירותי הובלה והרכבה, למעט מוצרים מסוימים אשר נשלחים באמצעות דואר שליחים כגון מדפים.

 

משלוחים

 

הובלה לבית הלקוח

לאחר שסיימנו לייצר במיוחד עבורכם את הרהיט אותו רכשתם משאית המשלוחים תצא לדרך!

סטודיו עיונה מספק ללקוחותיו שירותי הובלה והרכבה, למעט מוצרים מסוימים אשר נשלחים באמצעות דואר שליחים כגון מדפים.

אספקת המוצר לכתובת שנמסרה על ידי הלקוח בעת ההזמנה.

 

הסטודיו לא אחראי לעיכובים ו/או לאיחורים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה כדוגמת תקלות, שביתות ו/או כתוצאה מכח עליון.

מחיר המוצרים אינו כולל את מחיר ההובלה, ההתקנה וההרכבה.

 

זמן האספקה לכל האזורים – כ- 60 ימי עסקים.

האספקה תתואם טלפונית עם הלקוח.

 

עלויות משלוח: 

לבירור עלויות משלוחים יש לפנות לתיאום ובירור עלות משלוח לסטודיו בטלפון 054-6266216.

 

 

דואר שליחים

ישנם מוצרים הנשלחים באמצעות דואר שליחים.

 

חשוב!

אנו עושים את המרב כך שהזמנתכם תתקבל בהקדם! יחד עם זאת יתכנו עיכובים שאין באפשרותנו לצפות.

כמובן שנדאג לעדכן אתכם בכל שלב!

 

איסוף עצמי

ניתן לאסוף את כל פריטי הריהוט מהסטודיו שלנו בקיבוץ בארי.
ההובלה וההרכבה באחריות המזמין בלבד.

קיבוץ בארי

מיקוד 8513500

ימים א’ – ה’, בין השעות 9:00 – 16:00

יום ו’ בין השעות 10:00-13:00

יש לתאם הגעה מראש בטלפון – 054-6266216

 

 

 

החזרות ואחריות 

כל הרהיטים המוצעים למכירה הנם רהיטים שמיוצרים על ידנו על פי הזמנה.

לאחר שהזמנתך מתקבלת אנו מתחילים בייצור הרהיט אצלנו בנגריה במיוחד עבורך!

אנו חורטים על דגלנו מתן שירות ללא פשרות!!

מלווים את תהליך ייצור הרהיט מתחילתו  ועד הגעתו לביתך.

 

 

ביטול עסקה והחזרת מוצר:

ניתן לבטל הזמנה תוך 2 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה ולקבל החזר כספי מלא.

עם הורדת ההזמנה לביצוע בפועל של הפריט, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה!

במקרים חריגים, ועל פי שיקול דעת הסטודיו, בעת ביטול הזמנה לאחר התחלת עבודה על הפריט, יגבה מהלקוח סכום של 50% מגובה ההזמנה.

 

 

אחריות:

על הלקוח לבדוק את המוצר בעת קבלתו ולדווח לחנות הסטודיו על כל פגם ו/או אי התאמה בין המוצר שסופק לזה שהוזמן.
האחריות הינה לפגמים מהותיים בגוף המוצר ושהינם באחריות היצרן.

תקופת האחריות למוצר ניתנת לתקופה של שנה ממועד אספקת המוצר.

 

בתקופת האחריות יתוקן או יוחלף המוצר או כל חלק ממנו במידה ויימצא כי הפגם נוצר ביצור המוצר.
ההחלטה האם לתקן את המוצר או להחליפו ו/או לשדרגו לפי שיקול דעתו של הסטודיו בלבד.

האחריות לא תחול בכל מקרה שהפגם נוצר כתוצאה משימוש במוצר שלא על פי הוראות היצרן ו/או תחזוקה בלתי נאותה ו/או שבוצע טיפול במוצר על ידי גורם בלתי מוסמך.

כמו כן לא תחול אחריות במקרה של נזק פיזי, פגיעת ברק, השחתות שונות, שריפה או רטיבות ו/או כתוצאה מכח עליון.

 

 

אנחנו מחויבים למענה ושירות בכל שלב, כן גם אחרי שהרהיט בביתכם.

שביעות הרצון שלכם זו המחויבות שלנו!!!

תרגישו בטוחים וסמוכים שאתם בידיים טובות!

 

בכל שאלה בנושא אתם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 0546266216

 

ימים א’ – ה’, בין השעות 9:00 – 16:00

Open chat
1
כיתבו לנו
שלום ותודה על פנייתכם.
איך נוכל לעזור?