ריהוט - רהיטים בעיצוב אישי - עיונה

עגלת קניות

close
  • אין מוצרים בסל הקניות.
הבלוג
ריהוט בעיצוב אישי

המהות והיתרונות של ריהוט בעיצוב אישי

 

ריהוט בעיצוב אישי הוא בחירה נכונה לכל מי שמחפש רהיטים העונים באופן מדויק להעדפותיו ולטעמו האסתטי, כמו גם לצרכיו הפרקטיים. אכן, הבדל מרכזי בין רהיטים בעיצוב אישי לבין ריהוט סטנדרטי, טמון ביכולת לבחור פריטי ריהוט שיושבים “בול” עליכם ועל הבית שלכם. כך למשל, אנו מציעים קולקציות מרהיבות של רהיטים בשלל עיצובים, מידות וצבעים, שעליהם ניתן לבצע התאמות אישיות בזכוכיות, בצבעים, בחזיתות ועוד.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

מעבר לכך, יש עוד כמה הבדלים חשובים בין ריהוט בעיצוב אישי לבין ריהוט סטנדרטי, וכאשר תעיינו בקולקציות שלנו או תפנו אלינו לעיצוב אישי – תוכלו לראות זאת במו עיניכם.

 

למי מתאים ריהוט בעיצוב אישי?

 

קודם כל, ריהוט בעיצוב אישי מתאים למי שנושאי העיצוב והאסתטיקה קרובים לליבו, ושבאמת אכפת לו כיצד נראה הבית שלו על חלליו השונים. אם אתם קוראים את המאמר הזה, סימן שאתם כבר נכנסים לתוך הקטגוריה. שנית, רהיטים בעיצוב אישי מתאימים לאנשים שאינם רוצים בבית “עוד” פריט רגיל, שלמעשה אפשר לראות אותו בלא מעט בתים אחרים. אכן, בימינו יש רשתות וחברות גדולות שמציעות המון רהיטים שנראים מאותו השטאנץ, וגם אם יש להם ייחוד בתור פריט בודד כשלעצמו, הוא מאבד את הייחוד כאשר אלפים כמוהו יוצאים לשוק. לכן, ריהוט מעוצב אישית מתאים למי שרוצה שבביתו תהיה אמירה מקורית וייחודית, הבית האחד שאין שני לו, ולא סלון, חדר שינה או מטבח שיצאו מפס ייצור המוני.

 

מלבד האמירה המקורית והאישית, רהיטים אלו גם מאופיינים ברמה גבוהה במיוחד של חומרי גלם, ייצור וגימור. על כן, הם ניחנים במראה יפהפה ומקסים ומצטיינים בעמידות גבוהה, וניכר בהם שהושקעה מחשבה מרובה בהתאמתם לצרכי בעליהם. במילים אחרות, בין אם מדובר בכורסא, כיסא, מטבח או ויטרינה, רהיטים בעיצוב אישי נותנים מענה מדויק לצרכים ולדרישות הספציפיות, מה שריהוט רגיל אינו יכול כמובן לעשות. זוהי שאלה של נוחות, פרקטיות ופונקציונאליות, המתחשבות באורחות החיים שלכם ובמבנה ביתכם, במספר הנפשות בבית, בשימושים המיועדים לפריט הריהוט, וכיוצא בזאת.

 

לבסוף, רהיטים בעיצוב אישי מתאימים גם למי שמוכנים להשקיע בעצמו, לאור הבנת החשיבות של האיכויות והיתרונות שציינו לעיל. הם יודעים כי ריהוט איכותי שכזה גם ישרת אותם היטב לתקופה ממושכת יותר בהשוואה לרהיטים רגילים, שהינם פחות עמידים ונוטים לבלאי מהיר יותר. ריהוט כזה גם מאופיין לא פעם בעיצוב קלאסי על זמני, אשר יש לו ערך רגשי שהולך הרבה מעבר לריהוט הסטנדרטי, ולכן הוא ממשיך ללוות את בעליו לאורך השנים וממשיך להשפיע באופן חיובי על האווירה והסגנון בחלל.

 

לפרטים נוספים על ריהוט בעיצוב אישי ולקבלת ליווי אישי וייעוץ מקצועי בבחירתו ורכישתו, התקשרו לטלפון 0546266216.

Open chat
1
כיתבו לנו
שלום ותודה על פנייתכם.
איך נוכל לעזור?